Marketing medyczny, farmaceutyczny
infokioski innowacyjnym rozwiązaniem dla branży medyczno-farmaceutycznej, zwiększające skuteczność przeprowadzanych działań marketingowych.
Tym razem zwracamy się w kierunku firm / agencji zajmujących się kreowaniem wizerunku, budowaniem marki oraz organizacją szkoleń, targów, eDetailingiem i prezentacjami multimedialnymi dla REP’ów, eLearningami z systemami punktacji i nagród.
Przekazujemy w wasze ręce urządzenie, które jest idealnym narzędziem do prowadzenia wszelkich działań marketingowych. Od najmniejszych urządzeń wielkości tabletu do największych z rodziny Totem Monolit, z ekranem dotykowym nawet 60".
Kioski multimedialne do rejestracji uczestników na szkoleniach konferencjach itp.
Kioski multimedialne jako punkt rejestracji nowuch uczestników wydarzeń takich jak konferencje, targi, wystawy i szkolenia to jedno z lepszych rozwiązań, skracających drogę kontaktu. Jest to samoobsługowy punkt informacyjny w którym za pomocą odpowiedniego oprogramowania możemy pozostawić swoje dane kontaktowe, poznać plan szkoleń lub konferencji uzyskać wszelkie potrzebne informacje.
Możliwości i zastosowanie:
Interaktywne prezentacje multimedialne
Interaktywne programy edukacyjne i szkoleniowe
rejestracja użytkowników
rezerwacja sal
e-detailing